آمریکا؛ رژیمی انحصار طلب| فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا باشد

8:00 - 16 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۲۷۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: توقع از تحولات درونی آمریکا برای تأثیر گذاری بر روش آمریکا در مواجه با سایر ملت‌ها تصور باطلی است، نه تنها ما ایرانی‌ها، بلکه سایر کشورها این حقیقت را دریافته‌اند که آمریکا رژیم انحصار طلب است و فرقی نمی‌کند چه کسی رییس جمهور این کشور باشد.
قاسم حبیب‌زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: هیچ تفاوتی بین سیاستمداران آمریکا در بحث چپاول اموال ملت‌ها وجود ندارد، هر حزبی مثل جمهوری خواهان و دموکرات‌ها که در مسند کار بودند، تفاوتی در غارت منابع سایر کشورها، جنگ‌افروزی‌ها، ایجاد نا امنی‌ها، استثمار و استعمار دیگران ندارد.
 
رژیم آمریکا، رژیمی انحصار طلب
وی افزود: توقع از تحولات درونی آمریکا برای تأثیر گذاری بر روش آمریکا در مواجه با سایر ملت‌ها تصور باطلی است، نه تنها ما ایرانی‌ها، بلکه سایر کشورها این حقیقت را دریافته‌اند که آمریکا رژیم انحصار طلب است و فرقی نمی‌کند چه کسی رییس جمهور این کشور باشد.
 
بنای ساختار سیاسی رژیم آمریکا بر انحصارطلبی، چپاول کشور‌ها
معاون سیاسی بسیج مستضعفین تصریح کرد: ساختار سیاسی رژیم آمریکا بر انحصارطلبی، تمامیت خواهی، مداخله در امور دیگران، چپاول منافع و هویت دیگر ملت‌ها بنا شده است، هیچ عقل سلیمی برای تصمیم گیری امور داخلی‌اش منتظر تحولات سیاسی آمریکا نمی‌ماند.

وی ضمن توصیف سیاست‌های ضد اسلامی و ایران ستیزی رژیم آمریکا با اشاره به دست آشکار توطئه گران منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در آتش‌افروزی‌هایی نظیر مناقشه قره‌باغ، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و شیطانی آمریکا مترصد فرصت‌هایی برای تشدید اختلافات جوامع و ملت‌های منطقه هستند.
 
حبیب زاده تأکید کرد: مناقشه قره‌باغ، توسط غربی‌ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد سوء استفاده قرار گرفته است، تا با استفاده از این فرصت توطئه‌های منطقه‌ای، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را دنبال کنند.
 
معاون سیاسی بسیج اظهار داشت:هوشیاری مردم منطقه می‌طلبد، آنچه که به مصلحت ملت خودشان است، عمل کنند.
 


سعید
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
حالا کو گوش شنوا . هنوز خیلی ها اصرار دارند که بگن بایدن فرشته است . ولی یکی نیست بگه اوباما کجای برجام را اجرا کرد یا به کجاش پایبند بود که معاونش پس از دست یابی به پست رییس جمهوری بخواد پایبند باشه !!؟؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *